Lidt af hvert

Målgruppe kendskab
Hvem er de egentlig? Der findes to fremgangsmetoder man kan benytte sig af til at lære sin målgruppe bedre at kende, en kvantitativ og en kvalitativ.  Den kvant…


Bevar eksklusiviteten
Det er til medlemmerne!  Mange forlag er begyndt at benytte sig af det vi i branchen kalder for Paywall. Med Paywall har man mulighed for at opkræve betaling vi…


Login og koder
Hvis det er foreningens levebrød, så kan det blive nødvendigt, men det kan blive en kostbar affære og i værste fald vil læserne ikke benytte sig af det eller og…


Kommunikation på nye medier
Vi ved, at dine medlemmer i dag ofte har forventning om at kunne modtage jeres kommunikation på flere forskellige medier – både offline og online.  Vi ved, at  …


Hvilket indhold skal på nettet?
Skal vi gemme noget til bladet? Nogle genrer egner sig bedst til de hurtige digitale medier, mens andre er gode i medlemsbladet. Brug derfor medierne til det, d…


Læser folk lange tekster online?
En kort eller lang Vi kender ikke til nogen undersøgelser der kan bekræfte dette, men efter egen opfattelse så mener vi, at der bliver læst lange tekster online…


Hvordan får man tid til det hele?
Der er godt nok mange ting... Har man hverken tid eller ressourcer til at vedligeholde sine onlinemedier, så kan det naturligvis virke uoverskueligt. Vi anbefal…